Mokiniai turėjo pristatyti atliktus namų darbus – po 3 video filmus, diskutuoti, analizuoti bei vertinti projekto partnerių darbus, tuo pat metu ugdydami savo kritinį mąstymą bei įgydami naujų kompetencijų kuriant „Weebly“, „Blogger“, „Wevideo“, „Slideshare“ platformas ir t. t. Visi susitikimo metu sukurti mokinių darbai buvo pristatyti, aptarti ir įvertinti susitikimo pabaigoje.
Mokiniai turėjo galimybę visą savaitę bendrauti su kitų šalių moksleiviais užsienio kalba, keistis informacija, susipažinti su projekte dalyvaujančių šalių kultūra ir tradiciniais patiekalais bei patys pristatė savo šalį ne tik virtualioje erdvėje, bet ir vaišindami projekto dalyvius pačių pagamintais skanėstais, sulaukusiais didelio susidomėjimo.
Partneriai iš Turkijos suteikė mums unikalią galimybę susipažinti su jų šalimi, papročiais bei tradicijomis, kurios gerokai skiriasi nuo mūsų, europietiškų, ir kas mums padarė didelį įspūdį. Susipažinome su keleto miestelių lankytinomis vietomis, lankėmės mečetėse, mokslo ir meno centre, drugelių muziejuje bei viename iš didžiausių Turkijos ūkių. Lankėmės moterų užimtumo centre, susipažinome su moterų rankomis kuriamais stebuklais.
Visus sužavėjo mus priimančios mokyklos mokinių ir mokytojų nuoširdumas, rūpinimasis svečiais bei draugiškumas, todėl jautėmės kaip namuose. Prie to, žinoma, prisidėjo ir gražus pavasariškas oras, sprogstantys medžių pumpurai, žydinčių tulpių plantacijos bei pro viešbučio langą besimatantys kalnai.
R. Bandzinienė, SMC mokytoja |