Hey.lt - Nemokamas lankytoju skaitliukas
© 2024 Visos teises saugomos
Sprendimas: webmanija.lt
SUSITIKIMAS–SEMINARAS VENTSPILYJE  (2019-06-11 00:00:00)

Šiltą ir saulėtą birželio mėnesio penktadienį Tauragės suaugusiųjų mokymo centro mokytojų ir mokinių komanda lankėsi kaimyninėje Latvijoje. Susitikimas, kurio tikslas – pasidalinti projektinio darbo patirtimi, aptarti  Erasmus + projekto „IKT – mokinių iškritimo iš ugdymo proceso mažinimui“ nuveiktus darbus ir apžvelgti tolimesnes perspektyvas, vyko Ventspilio miesto šeštojoje vidurinėje mokykloje.

Nors kelionėje patyrėme nenumatytų trukdžių dėl remontuojamų kelių ir į susitikimą atvykome pavėlavę, tačiau buvome šiltai sutikti minėtos mokyklos bendruomenės, pavaišinti kava bei tradiciniais latvių saldumynais, kas padėjo atgauti jėgas ir susigrąžinti gerą nuotaiką. Apžiūrėję stendinius pranešimus, turėjome galimybę susipažinti su mokytojų gerosios praktikos pavyzdžiais bei karjeros ugdymo galimybėmis. Seminaro metu dalintasi sėkmėmis naudojant IKT individualiems mokinių poreikiams tenkinti. Plojimais buvo sutikta žinia, jog visose Latvijos mokyklose mokslo metai baigiasi gegužės 31 d., o pirmąsias dvi birželio savaites dirbama su mokymosi sunkumų turinčiais mokiniais.

Apžiūrėję mokyklą susitikimo dalyviai buvo pakviesti į ekskursiją po Ventspilį. Vaikščiodami senamiesčio gatvėmis klausėmės išsamaus gido pasakojimo apie įdomiausias lankytinas vietas, gėrėjomės Livonijos ordino pilimi, žavėjomės įvairiose miesto vietose ,,besiganančiomis“ žavingomis karvutėmis, turgaus aikštėje ragavome nuostabiai tyro gręžinio vandens. Kai pavargome vaikščioti, kitą miesto dalį apžiūrėjome pro autobuso langą, o Ventos upėje mūsų laukė laivelis, iš kurio galėjome apžvelgti ir upės pakrantes.

Nors viešnagė Latvijoje baigėsi, bet užsimezgusi draugystė ir noras bendradarbiauti išliko. Tad kitas susitikimas numatytas rugpjūčio pabaigoje Tauragėje.