Biologijos mokytoja Aida, supažindinusi su pamokos tikslais ir uždaviniais, demonstruodama skaidres trumpai papasakojo šių minėtinų datų istoriją – kur ir kada jos pradėtos minėti. Aktyviai įsijungė ir mokiniai – rodė skaidres, skaitė eilėraščius.
Lietuvių kalbos mokytoja ir šių eilučių autorė apžvelgė lietuvių poetų, kuriems ypač svarbi žemės ir vandens tema, kūrybą, priminė lietuvių liaudies papročius, susijusius su vandeniu. Mokiniams teko pasukti galvas menant lietuvių liaudies sukurtas mįsles, kurių atsakymai taip pat susiję su vandeniu, tačiau visi entuziastingai rašė sveikinimus ir linkėjimus Žemei bei Vandeniui.
Pamokos apibendrinimui – viktorina. Kiekvienas pamokos dalyvis džiaugėsi sužinojęs kažką nauja.
Kristina Nevelkienė, lietuvių kalbos mokytoja |